hmm?

Godmorgon!!

kunde typ inte somna inatt så låg nog och gjorde det mesta på telen, allt från att knåpa ihop en ny bakrundsbild till att spela spel och lyssna på musik. När jag vaknade i morse var jag tvungen att kolla min tatuering, mina konstiga drömmar fortsätter och denna gång var jag på en konstig ö med massa folk men fick nån sjukdom så hela kroppen va helt rödprickig och halva min tatuering hade frätits bort. :o Magen krampade och det forsade blod fast man inte hade mens liksom, och det roliga som jag ville komma fram till som ar ganska jätte sjukt att de som skulle vara tamponger i drömmen var ju något stor, typ en colaburks omkrets. xD
cyklande hästar och sjukdomar som leder till enorma tamponger, vad kommer här näst? tycker att mina drömmar börjar bli lite skumma nu.. xD

Aja sitter och försöker få mitt hår någorlunda platt, verkligen inte min hårdag idag. Var och simmande med pappa igårkväll och lät håret självtorka så mina fula lockar kom fram, sen sova med en knut på huvudet på det resulterade krull och svårt att platta ner. Ursh hatar mitt hår, det är fult och slitet, riktigt slitet måste jag säga. =(
Ge mig ett nytt hår utan att behöva raka av mig det jag har tack så skulle jag bli glad.
Får ta mössa idag fast då får man mössfrilla istället, men det är nog fan så mycket snyggare endå. ;P

Ska väl fortsätta med smink och packning nu, ska nämligen till Härnösand idag och härja lite, ska till Nita och ha skååjj. ;P
Skriver nog mer senare.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0