HÅRFANTASI

ibland kan man inte annat än att älska min fantasi och kreativitet har stått och mixtrat ihop två hårförlängningar.
Ha en mörkbrun med clips sen många år tillbaka, rätt sliten men den funkar ibland, sedan hade jag några slingor kvar utav min blonda förlägning, och de är helt oanvända så de håret är hur fint som hellst.
Satt och tänkte hur coolt det skulle kunna bli om man mixtrade de färgerna ihop, blont och mörkt och funderade hur jag skulle kunna sätta ihop slingorna på något så jag skulle kunna sätta in det i håret lätt, sytrådar och synålar åkte fram, t,o,m en häftapparat, men sen dissade jag idén att försöka göra en helt egen utav den blonda och tog fram plattången och brände fast de i de mörka håret så det blev som blonda slingor i den mörka håförlängningen, riktigt coolt faktiskt, men min plattång är full av lim nu men få försöka göra ren den på något sätt sen då den svalnat riktigt. :)
Få se om jag orkar klippa till håret lite sen, för det blonda håret är lite längre men det beror nog på vad jag tänkt att göra för frisyr med det om jag kommer att behöva det idag. :p
Synd bara att mitt egna hår är en helt annan brun färg bara men det kan se helt okej ut beroende på hur man har håret tror jag. ;P

Nu blire lunch !!! :)

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Åh tack så mycket :)

Hur är det med dig ? länge sen nu.

2012-03-23 @ 17:12:13
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: nita

Biiiiiiiiild! Vill se hur det blev. (:

2012-03-23 @ 22:03:53
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0