=/

Godmorgon!

Skönt med lite sovmorgon, dock så känner jag mig lite småsjuk idag, jätte snorig och känner mig hängig, fast har inge feber enligt termometern iaf men lär väl ska ta en tablett snart för att se om det blir bättre.
Det värsta med at vara snorig är att om jag bli täppt sen så får jag inte ta vanlig nässpray, men de täker jag nog göra endå i värsta fall för måste ju kunna andas liksom.. :o

Ska väl leta fram nått att ha på mig åså nu sen börja läsa lite på texten jag ska redovisa imorgon. :)
BYEE!

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Härligt.. Nej det är så mycket annat just nu i skolan och kanske blir sjukskriven.. Vi får se imorgon!! :( Men ska träffa min llu nästa vecka :)

2012-03-28 @ 14:21:21
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0