...

Var på Birsta en sväng med mamma förut och lämnade tillbaka lite saker, istället kom man hem med dessa par skor som man spanat in ett bra tag nu.

Det är sånna här walkinskor med bollar under. Man tränar typ balansen, vaderna, låren och rumpan då man går med de, men man måste typ gå in dom först innan man kör på långsträckor annars kommer träningsverken vara enorm. :P
Köpte även nya träningskläder, kortare byxor och tillhörande tröja i färgerna svart och rosa, orkade inte fixa bild på de tyvärr. ;P Men var bra pris på de nu så man måste ju passa på, sen var det fint också och matchar ju skorna lite då det var rosa på kläderna också. ;P
Fyndade även ett par örhängen för 17 kr, as najs. ;P

Annars idag så har jag tagit en promenad med pappa och ätit våfflor eftersom det är våffeldagen idag. ;P
Är egentligen inget superfan av våfflor, men klart man ska äta våfflor på våffeldan liksom, typ enda gången jag äter de på året ungefär.. xD

Ikväll blir det lungt, ska väl packa ihop lite saker jag ska ta med mig till Gävle imorgon, men slipper iaf åka super tidigt, så de känns skönt.

Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Ja det är sjukt jobbigt :( Ja men absolut!! denna vecka är de fullt ös med gruppuppgift och tenta men nästa är det väl lugnt ? :)

2012-03-26 @ 13:02:04
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0