...

Passade på att städa lite idag, dammsög och diskade lite bara, sedan packade jag resväskan och tänkte fara hem idag istället för imorgon, men för att jag skulle kunna åka hem så behövde jag få ett viktigt papper i brevlådan innan, men posten kom ju aldrig, och tror jag aldrig stått på sån vakt vid dörren och fönstret som nu, men eftersom posten inte kom så är jag kvar i Gävle än och unnade mig därför en tunnbrödrulle från sibylla till middag. Jag hade ju liksom inte tagit fram någon mat eftersom jag tänkt att dra vid middagstid, men men.. :p

Ikväll äre boxpass som gäller, har inte provat på det ännu men sägs ska vara grymt jobbigt så vi får väl se om jag lever efter denna kväll. ;P Fast hmm.. Jag har fan gått Army fitness och kan nog nästan slå vad om att de är jobbigare så jag ska nog fixa det här också, ska bli skoj!! :D


Kommentarer
Postat av: Corne

Sv; dom ritade pilar innan dom skulle operera, dom ville väl vara säker på att dom tog rätt ben ;) haahhaah

2012-03-14 @ 22:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0