Crazyy!!

Hallå där!

Sitter och fikar lite macka och jouce till tvn innan jag ska göra mig klar för att lägga mig, ska lägga mig tidigt idag så jag blir pigelin till imorgon. :)
Har typ inte orkat gjort nånting, gick på affärn och handlade lite och gjorde mat trots att jag egentligen inte hade ork alls till att laga någon mat. Börjar bli riktigt fattigt i frysen nu känner jag så lär väl måsta offra lite pengar snart och fylla på den.

Vafan!!! nu dog 5:an som jag satt och kollade på, blev helt svart, jag hoppas verkligen det kommer tillbaka för jag hade ju tänkt att se lite program där ja. :O

Aja godnatt på er ;P

Bjuder på en snygg bild på mig och Elina :D <3

gillar våra grymt röda tungor asså. xD


Kommentarer
Postat av: ElinaSofia

hihi puss påre! till helgen ska vi busa igen! <3

2012-03-06 @ 19:40:46
URL: http://elinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0