blää!!

Blää!!  ha varit typ tungandad hela dagen idag och har känt som om något klämmer vid nån sena i halsen eller liknande, en oskön känsla iaf. Har haft ont i magen och mått lite illa till och från så har väl inte mått super bra idag men det har funkat som sagt.
Tänkte beställa en festklänning ikväll, men tror ni den fanns kvar? nejnej =( Så nu har jag suttit halva kvällen och spanat efter en annan festklänning men när man väl fastnat för en så är det svårt att fästa sig för någon som kan vara "nästan" lika fin, ni förstår säkert hur jag menar. Aja det löser sig nog, i värsta fall får jag väl gå naken på den fest jag tänkt att ha den på. :o ;P haha

Tänkte väl snart gå och lägga mig och hitta på nått, läsa eller kanske spela lite mobilen, sånt som jag brukar göra för att bli trött och kunna somna. Hoppas att det är hyfsat bra i andningen och de imorgon så jag kan dra ut och träna lite, promenera eller springa lite.. Kan vara bra och ha tränat lite innan tisdag då den dagen kommer innehålla massa tjockande. xD men mer om den dagen kommer på tisdag så godnatt på er. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0