ursh för förkylning

Ursh vad jag hatar att vara förkyld, kan knapt prata ordentligt för att det tar stopp i näsan,  min kind gör ont och jag vet inte om det beror på förkylning eller att det håller på komma en ny tand, läppen ha spräckts och jag ha tungt och andas, inte alls kul! 
Ute regnar det förfullt och jag som hade tänkt att gå till willys idag och köpa salladskyckling för de har de inte på närmaste affären, men i spöregn så nej tack, gick därför istället och köpte en pizza eftersom de va nära och snabbt gjort, gott var det iaf.. Gick även på coop endå för att köpa nässpray, självklart köpte jag allt jag skulle ha förutom nässpray så få väl gå tillbaka ut i regnet då. =( ursh!!

Just nu sitter jag i min mysiga onepiece och kollar på en prinsessas dagbok 2 som gå på tv, ikväll blir det mys framför film eller tv tillsammans med min näsas för tillfället bästa vänner: Toarulle och nässpray.TREVLANS ;)
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0