Student 2012






Åsså blev det student för även denna fialotta, dagen bestod av att skjutsa Emma på morgonen till Västermalm, sedan fick jag låna hennes bil resten av dagen, så då blev det fixa sig lite och dra in till stan igen till två-tiden för att se på hennes student.
Tänk att det var ett år sedan jag själv tog studenten, känns som det var nyss och nu har jag t,o,m gått ett helt år på högskolan, shit vad tiden går fort ibland. Jag saknar tillbaka till min student, skulle lätt ta den igen bara för att det var roligt och speciellt. 
Men det var roligt att se på någon annans student också, jag har ju typ inte gjort det förut, tror att min senaste student var min morbrors eller något och då var jag liten så det minns jag knapt, så jag visste ju inte riktigt hur det skulle vara att titta på någon annans, känslan åså..

Efter att Emma åkt lite flak så plocka jag med henne, Jonas och Kevin och drog till nästa student på Timrå för att fira lite folk, märkte att det är alldeles för många man känner där så det var svårt att hitta folk och veta vilka man skulle ge något till, man kan ju inte ge till alla då blir det dyrt. :P hehe

Men aa nu har jag snart prickat in alla ställen att gå ut på: Västermalm, Timrå och jag själv på Hedbergska, fattas typ skvadern och Nti ungefär, men man vet aldrig, någon gång i livet kanske det blir att man kollar på någon där också.. :P

Dagen/kvällen fortsattes med mat och tårta hemma hos emma följt av lite förfest hemma hos mathilda.=)
Väldigt trevlig och rolig dag måste jag säga, dock så var det synd att jag inte kunde hänga med de ut efteråt, man behövde nämligen biljetter och de var slut men istället drog jag till Niklas och fortsatte parta lite innan Memman, rätt trevlig kväll endå blev det ju. :)

Om ni undrar så har jag tidsinställt detta inlägg eftersom jag haft väldigt mycket och göra och inte kunnat lagt in några bilder förän nu, men huvudsaken det kommer nångång satt säga.

*Fler bilder kommer att komma upp på fejjan. ;D

Kommentarer
Postat av: nita

Själv så kommer jag få se studenten på Skvadern och på JB snart. JB nästa år (och Härnösands Gymnasium) och Skvadern året efter.

Om 4år ska jag se 4st studenter.. Herre guud!



Jag vill ta studenten igen. Funderar på att ta på mig mössan och smita upp på något flak. :D

2012-06-11 @ 23:05:56
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: nita

sv; om 4år är det Ossian, Pontus, My & Danne. :)

2012-06-12 @ 14:16:50
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0