jobbdag 1 =)


Tog bussen till Sthlm igår, som vanligt så hatar jag buss och tycker det är trångt och jävligt men det var ju en aning billigare än tåg så vad gör man inte då.
Kom fram vid 13:40, så mötte Leonard och Cornelis mig på stationen och eftersom det var ett stort glapp till tåget mot Järna dit vi skulle så fick vi gå runt på stan en sväng, dock var det lite halvdrygt och jobbigt i sol med tunga väskor, hatar typ gå på affärer när man har massa packning och grejer men tiden gick ju iallafall lite fortare så än om vi skulle suttit still den tiden.

För er som inte vet så ska jag jobba här på en golfrestaurang och hade min första dag idag, märks att man inte är van att stå och gå länge, mina fötter gör ont och känns svullen, men de vänjer man sig vid efter ett tag skulle jag tro. :P
Gick iaf rätt bra idag,fick sluta lite tidigare för fanns inget mer och göra då men det var rätt skönt, man är ju alltid trött efter första jobbdagen hur lång den än är så somnade typ redan vid halv8- 8 en snabbis tills jag bestämde mig för att jag inte fick sova då för att jag ska kunna sova inatt också, så nu ligger jag i sängen och ska strax stänga av datorn tror jag, imorgon är jag ledig så då får vi se vad som händer.

Godnatt!

ps: Bilden är tagen förra året då jag var och jobbade här.:D

Kommentarer
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

Nu har jag en fototävling igång! Det är med temat sommar.

Läs mer om tävlingen här: http://idahtt.blogg.se/2012/june/fototavling.html

Jag hoppas du deltar! Om du deltar, läs igenom reglerna noga!

2012-06-12 @ 18:40:30
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0