rearearea =)

Hallåhallå!

Tog en skön sovmorgon idag sedan blev det till att rulla in till Södertälje med Cornelis och dra på stan där.
Ganska najs för nu har det börjat med sommarrean, ganska tidig start i år känns det som men fyndade ett par ballerina skor för 99 kr på Din sko och en tröja som jag spanat in jätte länge på Stadium för 199 iställer för 399 så det var ju bra köp tycker jag.
Vi tog även en liten lunch på donken och märkte att de bytt namn på mc chicken jr till chicken burger och sänkt den till 10 kronor, så nu borde ju den kunna göras som en lilla meny eftersom de kosta lika mycket nu eller vad tror ni? Hoppas det isåfall för det har jag frågat om länge nu, men varför byta namn? :o onödigt. 

Cornelis bah: Kan vi inte dra på Netonet? 
Jag bah: Öh vart ligger de då?
Cornelis: Ja men det ligger inte långt alls härifrån.

aa börjar kör och undrar om vi ska av motorvägen snart, men visade sig vara rätt långt endå + att man skulle in i stockholmstrafiken vid typ 4 tiden då folk slutar jobbet + att det blev trefiligt och det är ju inte något jag är van vid direkt så man bah: OMG SHIT!!!

Men det gick jätte bra, och det är ju en bra träning att köra på sånna vägar också men det hör inte direkt till vanligheten för mig.. :P

Nu ligger jag iaf på sängen och ska strax upp och äta något, får se vad som väntar ikväll. :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0