Nananana

Det är ju tur att man inte alls ser ut som en dryg nörd på denna bild, eller hur var det? ;D
Ligger i sängen och dunkar bra musik i mina öron, ha nyss spelat lite Sims som det var super längesedan sen jag spelade sist. :P
Fick spela ett tag tills Hjalmar kommer in med ett band till en morgonrock och knyter fast mig och sedan dödar mig med ett svärd. :O
H- Nu ska du sitta här i 50 timmar!!
E- Men någon måste rädda mig!!
H- Ne nu tog jag ett svärd och skärde dig i halsen så nu är du död. xDSnäll kusin man har. ;P
Hahah fick veta ganska roliga saker av han ikväll, han började kittla mig och jag gillar inte riktigt att bli det så sa jag nått sånt han bah: H-Men jag är ju polis!
E- Får poliser kittlas?
H- Eller jag är doktor!
Jag- då vill inte jag gå till doktorn iaf om de kittlar än där. xD´

Sedan skulle han mäta hur lång jag var med det där bandet och bah:H- Du är 12 meter och 40..
E- 40 hurdå menar du?
H- Ja år, 40 år.
E- Tycker du att jag ser så gammal ut?
H- Ja!

HAHA ja så om ni ser någon 12 meter lång tjej i 40 års åldern så kanske det är jag då. Hahah en gång blev man kallad tant på Birsta av någon unge och nu är man nästan lika gammal som mamma också, vart tog mitt liv vägen, minn inte åren från 19 och uppåt till 40, ha redan blivit senil också, oj oj oj.. ;)

Aja imorgon är jag ledig, vilket innebär sovmorgon!!!! Hoppas på bra väder!! =)
Godnatt säger jag nu även om jag inte lär sova på ett tag. :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0