Midsommardagen

Idag har det blivit jobb uppe i Lillkök igen, var ganska segt idag men många är väl trötta efter gårdagens midsommarfirande sedan var det lite halvtråkigt väder på morgonen.
Hittade någon bok i rummet jag sover i som handlar om vikt och hälsa, tyckte den verkade intressant så tog med den och läste idag när det fanns tid, och faktiskt så var den intressant att läsa, stog en del bra saker där men när man läst ca halva boken och gjort ett test om hur mycket man får i sig av något ord jag inte minns nu som inte var bra iaf och inser att sin kost och hälsa inte kanske var så bra och att många saker av det man äter kan bidra till cancer, hjärt och kärlsjukdomar osv så började jag helt plötsligt må skit dåligt, så från och med nästa vecka eller kanske blir lättare då jag kommit hem härifrån så ska jag försöka ändra på lite dåliga vanor och försöka bättra på min kost och se hur jag lyckas med det.
 
Ja annars blev det middag på Kalle( Kallfors) och tror jag fick en portion för tre pers eller något så såg ut som att jag knapt rört talriken då jag var klar trots att jag ätit hur mycket som hellst så man nästan mådde illa efteråt. :P
Men aa då behöver man nog inte oroa sig att jag blir hungrig något mer ikväll iaf. xD
 
Nu ligger jag på sängen och tar det lungt bara, orkar inte göra något speciellt så då kan man chilla framför datorn istället.
Bjussar på två snygga bilder från mammas tele :
tyckte de bilderna var så OTROOOLIGT snygg så behövde bjuda på de ;) Ne men de passade ihop lite då jag på båda bilderna ha nån mat i närheten av min mun, vad de första är vette fan, skulle tippa på toamter eller jordgubbar. xD Den andra är från bilbingon då jag vann tekakor, ååh saknar bilbingo eller jag längtar tills jag kan gå på det. :D
Puss och hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låt bli att rota i mina bilder på mobilen.. hahahha

Svar: försent :P
Elin Andersson

2012-06-24 @ 11:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0