Jobbdag 2


Godkväll gott folk!

Har nyss kommit hem från ett kvällspass på jobbet, började fyra och slutade typ 22:15 eller något så blev inte så jätte sent endå vilket var skönt.
Tyckte tiden gick rätt fort idag endå, det var grillbuffé så det var många som hade bokat bord där och fanns mycket att göra i stort sätt hela tiden, annat de dagar då det är mindre folk så kan jag tycka att tiden går rätt segt ibland.
Men tror även att det var lite otur bland oss, jag började typ det första jag gjorde med att tappa ett vinglas i golvet, de hänger rätt högt upp och då jag skulle plocka ner några så slant ett ur handen. Märkte då att glas verkligen sprider ut sig långt, så blev till att sopa då. En liten stund senare river en annan tjej ner någon flaska med nån drinkgrej skulle jag tro, eller kanske är något man blandar kaffet med, sån där smak så då blev det glas på golvet igen då + massa klet från det som var i, dock så kände jag mig lite nöjd över att jag inte var den enda som förstört något. ;D
Typ precis när vi nästan är klar med allt för stängning så välter en sopsäck ut med matrester i, och då kände man verkligen: NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! Det var verkligen inte roligt men sånt som kan hända.
I övrigt så har dagen varit bra och rolig tycker jag.

Dagens luring : När det var min tur att äta så trodde jag att jag tog kyckling, sedan gick mina tankar över till : Är det här kött, kyckling eller fisk? :o Asså till utsidan såg det ut som kyckling och tyckte det smakade det först men sedan fick jag smak av någon köttliknande men även fisk och när jag fick fisksmak så kunde jag verkligen inte äta mer, ursha!! Jag har alltstå ingen aning om vad jag åt och de sakerna brukar man kunna känna skillnad på lätt men inte nu tydligen.. så ja fågel, fisk eller mittemellan? :o Knepigt det där.

Nu står Tommy och fixar min rullgardin så jag slipper ha den öppen inatt, lite sent men de hade glömt bort, och jag sitter och äter lite risifrutti innan jag ska lägga mig, är ju en ny jobbdag imorgon så blir till att sova ganska så snart så man orkar med sig. =)

Godnatt mina vänner! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0