Grönan

Idag har jag spenderat min dag på grönalund tillsammans med Leonard och Cornelis, väldigt roligt var det eftersom jag älskar karuseller, försökte även vinna lite saker men den turen har man ju inte, så slösade ju en hel del pengar på sånt i onödan men ville verkligen vinna något.. :O Vafan när ska jag få tur då? :o
Dagen slutade med en promenad till stan och åt lite mat på donken alltid trevligt..Skönt och göra något annat en dag också. =)

Nu chillar jag i soffan med en påse godis kvar sedan igår, är ju inte helt fel, dock så gillar inte min mage den idén och låter lite halft som en björn, inte så roligt men men min mage är ju som den är..

Ledig imorgon också så får se vad dagen har att bjuda på då och vilket väder det är. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0