seeeeeg

Igår blev det Ödeviken och stranden, var kanske inte den soligaste dagen men det var varmt och skönt endå.
Badade inget utan låg mest och chillade på filten, åt jordgubbar och annat gott fika och spelade spel, alltid mysigt.
Var inte där allt för länge för sedan drog jag och mamma till Birsta en snabbis för hon skulle kolla på några solstolar och jag skulle köpa något att ha på mig till kvällens festligheter. Kom hem med ett par svarta jeans och en vit blus eller vad man ska kalla den för, lite hårsnoddar och hårnålar som är bra att ha.
 
Efter det blev det hem och fixa sig lite, äta mat och sedan drog jag vidare på partaj på fagerviks båtklubb, ja asså det var inte båtklubben som ordnat något så jag festade runt med massa gubbar, utan lokalen var hyrd för lite festligheter. Kvällen fortsattes senare inne på memento med trevligt folk, rolig kväll tycker jag som ledde till huvudverk och kraschad mage idag men sånt får man ta.
Ligger nu halvdöd i sängen med hoodtröja med luvan över huvudet och ögonen halvöppna och känner mig säckig i kroppen, orka inte röra på mig men måste typ plocka upp lite på rummet, är helt kaos här inne och imorgon åker vi ju bort så kan vara skönt att få bort lite stök innan då, men först blir det nog film eller något.
 
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0