Onsdagsplask

Tog mitt första dopp idag ute i Oxviken tillsammans med snygga bruudz ;P, solen stekte på rejält och äntligen verka skitvädret ha lämnat oss för lite sommarvärme.  Vattnet var iskallt, riktigt kallt men jag var ju iaf i vattnet fler än en gång så man är väl inte så badkruka endå.
Solen tog ganska mycket idag så nu ser man lite ut som en tomat i ansiket och min rumpa vart helt pötsligt kritvit jämfört med min rygg xD, mycket snyggt.
 
Blev en sväng på Birsta när jag kom hem med mamma och pappa, leta presenter till några kusiner, fixa min internetgrej på Telia och lite fikamys på café charm. Hittade lite finfina grejer man gärna skulle vela ha men man få hoppas att de finns kvar när lönen kommer in på kontot. :P
 
Provade min nya leksak idag, denna goding :
Den rullade på galant och jag sprang och svettades som en gris så den träningen tog nog ganska bra idag, helt klart nöjd med detta köp.  =)
 
Nu blir det sängen så man orkar med morgondagen också, godnatt på er :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0