Kärl-Arne

Igår blev det Ödeviken med mamma och pappa och steka lite i solen, tog mig även ett dopp i havet som faktiskt hade blivit lite varmare sedan veckan innan, men har ju varit varmt väder i en veckas tid nu så då borde ju vattnet värmts upp mer på de flesta ställen.
På kvällen drog jag, mamma, Helena och Sandra till Kärlarne som låg typ mitt ute i ingenstans, ingen mottagning hade man där iaf så var utan mobil i flera timmar vilket var lite hemskt tyckte jag, men tur man hade Sandra så man inte var själv, då hade det blivit tråkigt.
Om ni undra vad vi gjorde där så var det så att mamma drog med mig på dans för att se Scotts, ha ni hört något värre? Jag lyssnar inte på Scotts eller annan dansmusik och jag dansar defenitivt inte sån där dans som de gjorde där, men tydligen så ville de ha med mig dit och följde väl med mest som sällskap till Sandra då... Jag skämdes när jag kom dit och undrade vart fan jag hade hamnat, jag kände mig orolig och nervös typ hela kvällen av att någon skulle bjuda upp mig på dans och det ville jag absolut inte så jag och Sandra fick halft gömma oss, var ju en del unga där också som kollade rätt mycket och just därför blev man ju nervös. Typ alla kom ut och var helt genomblöt av svett, såg rätt äckligt ut, själv blev man ju bara svettig av att kolla på ungefär. xD
Slutade med att vi hamnade långt in bland folket och dansgolvet och då kändes allt bara jätte dumt, så tillslut började jag och Sandra försöka oss på den där dansen för att vi skulle vara "upptagna" för andra, och herregud vad vi skrattade, det var ju inte ett dugg lätt och vi måste sett rikigt dåliga ut, men vi skrattade på för fullt så man fick ont i magen och halsen.
Slutade vid typ 12, halv 1 så man var ju rätt trött när man skulle hem så halvsov typ i bilen och slocknade typ på en gång då jag kom hem.
 
Ne hua, jag kommer aldrig bli någon dansbandsgnutte som far runt och dansa med alla folk, tacka vet jag krogen där man få hoppa och dansa hur bäst fan man vill, där är det inget som är rätt och fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0