Ice age maraton

Medans de flesta kanske har varit ute och solat eller något idag så har jag suttit inne och kollat på film med fröken Olsson. Ice age 1,2 och 3, sedan blev det matpaus följt av godisköp och in till stan för att se den nya filmen på bio. Filmen var jätte bra tycker jag, spännande och rolig men dock så störde jag mig på att mamutarnas barn bytt namn från film 3 till 4. :o I film tre heter hon Peaches, eller persika men nu helt plötsligt hette hon kiwi. :o Jätte förvirrande men om man bortser från den grejen så var filmen helt klart sevärd. :D
 
Kvällen fortsattes ute på altanen med mamma och pappa med lite tv, ost och kex och songpop på mobilen, ganska trevlig dag tycker jag. =)
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och nörda något spel tills jag somnar, godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0