Gatufest och lite till :)

sommar och sol, ja jag vet jag är cool, och ni vill ha mig, på bloggeeen? ;P
I know, jag har varit dålig på uppdatera men alltid ska det väl vara något att skylla på varför man inte haft tid, och såhär äre att trots att jag inte jobbar så har vädret varit ganska bra denna vecka vilket betyer att jag knapt slagit på min dator på dagarna och varit utomhus istället.
Sedan som ni kanske vet så har det varit gatufesten som jag varit lite på och tänkte berätta lite för er, och jag ska försöka göra det så kort jag kan men endå intressant, är ju en hejjare på göra långa inlägg när det väl finns något att berätta men jag ska försöka korta ner mina ord.
 
I onsdags blev det gf med dah family, började med att jag va hungrig så åt en hyfsat god nachotalrik inne på daltons, har varit så konstig på siståne så har ätit lite dåligt, var först inte hungrig eller sugen alls sedan gick det över till att känna sig hungrig men inte sugen och det kan jag lova var jobbigare, så slutade med att jag fick ge bort halva nachotalriken till pappa för att jag inte kunde äta mer och började må lite illa, ingen aning hur de kunde bli så för hade inge ont i magen eller så.. :o
Hittade en grym tröja som jag tyckte var ganska klockren, Haru någe töggömmi? Fast jag hade hellre viljat haft ordet nå istället för någe om den skulle varit helt perfekt på våran dialekt men grym endå tycker ja. :P
Borde haft den då jag jobbade i sthlm. :P
Drog iväg och gick med Mathias och Victoria en sväng, för mathias var för feg för att åka karuseller, men gjorde de senare endå, så kommer Emelie och säger att alla killar hon var med är för feg för att åka med henne så då fick vi tag i biljetter billigare, 2 biljetter för 40 kr och en kostar 35 i vanliga fall, alltid najs med billigare. ;P
Blev först en karusell med Emelie då som jag inte minns namnet på och sedan breakdance med Victoria.
Breakdance som är känd för att vara ganska vild satte sina spår på mig, järnstången som man har över sig som ett skydd ramlade ner rätt på mitt öga efter att vi hett upp den ovanför oss, va ju inte så mys och blev ganska svullet direkt.
Kan säga att de fortfarande gör lite ont där men att jag nu blivit gul/grön istället för blå, vackert vackert. ;P
 
På torsdagen blev det lite grillning hemma hos Julia med fint och trevligt folk, typ alla utom jag, Mathilda och Ella skulle in på gatufesten så när de drog då drog vi nykterister hem till Ella och bakade lite kladdkaka och chillade lite, senare blev vi myggbitna hemma hos Jossan där det även blev varma mackor och film, alltid trevligt. =D
Fredagen kom som vi alla längtat till, eller ja iaf vi som firade Jessica som fyllde 18 år. ;P  Nu är hon stor flicka hon med. ;P Började hemma hos jessica med lite förfest och god mat, sedan blev det limosin in i en timme vilket var sjukt roligt, så sedan dumpade chaffisen av oss på gatufesten inne i stan så då började kvällens partaj med massa skoj, men vi ska inte gå in på massa detaljer om det, det var en super roligt kväll iaf som ledde till att jag och jessica har stora blåmärken över hela armen, vette fan vad vi gjorde!!! :o Så om man sammanfattar två kvällar på gatufesten så gav det bara en massa blåmärken, hur hade då 4 dagar slutat? xD sjukhus? xD
Gårdagen blev lugn, lagade mat med victoria och hade lite myskväll med godis med mig själv typ, alla andra stack ju hemifrån och orkade inte kolla om någon va hemma heller för va trött efter fredagen. :)
Idag blev jag väckt tidigare för att jag skulle se på en film som vi hyrde till igår men inte såg, sedan blev det fixa sig inför Birsta där jag lämnade tillbaka mina Ballerinaskor jag köpte i sthlm, de gick ju sönder efter första gången jag använt de och de är ju inte direkt normalt, så fanns det inga kvar med min storlek såklart så istället kom jag hem med två andra skor, ett par lite enklare sandaler som va på rea, nästan gratis skulle man kunna säga, sen ett par som jag kan ha lite mer i höst. :)
Gillar färgen på de röda, lite mer åt de vinröda hållet. :)
Köpte också en present och en jätte fin ugnsform som var lila och hjärtformad, har ingen bild på den nu men kan nog fixa en till en annan dag, fastnade typ för den direkt, och mamma köpte en ljusblå. :)
Ja annars idag så har jag tränat med Mathias, blev fight night idag och det var faktiskt ganska roligt, jobbigt vilket det ska vara, men det slår inte pump när det gäller jobbigt iaf men det var kul så det lär vi nog gå på fler gånger skulle jag tro. :)
Nu ska jag upp och slappa vid tv, puss och hej leverpastej!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0