fullspäckad dag :D

Mysig träningsverk man vaknade med idag, jag och Mathias var ner och tränade pump igår och satan så jobbigt det var, det känns i armarna kan jag lova och lite i låren, ne hua hade inte hunnit ätit så mycket innan vi drog iväg igår vilket kändes.. började må illa efter ett tag, inte bra. Efter passet var vi bra död och slut båda två så vi båda glömde våra skor.. xD
Trots att jag kände mig som typ Betty spagetti så drog jag ut ett tag, gled runt en sväng med patrik och hans kompis typ och hälsade på Nita en sväng i Härnösand. :)
Kändes som att det var hundra år sedan man träffade Nita så det var kul. :)
 
Idag blev det Birsta med denna tjej, henne var det också evigheter sedan man träffade så det var skoj. :)
Med mig hem blev det en fotlänk och ett halsband från Six och tre par glassfärgade trosor från cubus. :D
Vädret har varit perfa idag så hoppas de kan vara så hela veckan, skulle vara skönt. :)
Hann bara komma hem så kom Emma till mig, så blev till att slänga i mig lite mat sedan drog vi på Birsta, och ja jag va på Birsta två gånger på en dag bara att nu va jag inte inne i själva birstahuset utan på Media markt och Elgiganten. :) Började bra med att Emma tappade bort bilnyckeln på Media markt, men som tur va så hittade vi den igen.. :P
På Elgiganten blev vi musiker och körde lite manamanah dodododuh i en ipad med lite musik till, folk måste trott att vi va dum i huvudet men det blev en rolig inspelning. xD
När vi kom hem till mig blev det lite toystory 3 på tv, alltid najs. ;P


Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och ska se om man få Mathias att gå upp tidigare imorgon för att dra på gymmet. ;P Puss och kram skumbanan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0