Wiiie


Titta vad som väntade på mig hemma i Timrå, slutade med att jag beställde spelet och tog det till Timrå eftersom jag inte visste om jag skulle hinna få det innan jag åkte iväg från Gävle, så nu är det installation för full rulle, längtar lite tills jag får börja spela det, bara för att jag varit sugen på Sims så länge nu. :)

Nog om det så kan jag berätta hur jag hade det i Härnösand hos Nita igår och idag.
Det började med att vi handlade lite och denna gång var vi faktiskt duktiga och inte kom hem med flera kg chips och godis, istället valde vi att vara nyttiga och köra på fruktsallad och glass, Grönsaker och dipp, ganska så gott det också måste jag säga. :)
Vi hade hyrt två filmer som vi satt och kollade på, och jag och Nita har då en rolig filmsmak måste jag säga, inga romantiska filmer och drama här inte, utan vi kör på filmer som innehåller humor och snusk. xDHAHA, det fula var att det visade sig att vi båda hade sett filmerna innan men hade inte känt igen namnet eller framsidan av filmen.
Störde oss på grannarna gjorde vi också, dem verkade ha fest såhär mitt i veckan och levde om som bara den, dunkade i väggarna, skrek och spelade hög musik, liksom alla är inte lediga på en onsdag, många jobbar eller går i skola, småbarn kanske vill sova, slutade med att Nita gick dit i pyamas och sa till dem att dämpa sig lite, vafan lite tyst kan man väl vara om man ska ha fest mitt i veckan, nog för att vi var lediga nu men det vet ju inte dem.
Idag har vi varit lite tantiga och löst korsord och varit på stan en snabbis. ;P
Nu är jag iaf i Timrå och ska precis gå upp och äta lite mat. Hejsvejs!



Kommentarer
Postat av: nita

Var ganska irriterad på min grannar.. Halv 4 på morgonen. Tror Casso också var irriterad. Hoppas de har lärt sig någon nu. o:



Men åh, du hade ju kunnat få låna sims2, sims2 djurliv av irene och sedan köpa dubble deluxe av henne för typ lite och ingenting. Haha. :D

Länge sedan jag spelade sims. o:

2012-01-19 @ 17:56:06
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: kattiseriksson

Åh vad roligt att du fått spelet :) jag har själv börjat spela det igen, bygde ett hus igår och idag började jag spelet :)



Nej fy för tentor, hoppas verkligen att vi slipper det..

2012-01-19 @ 20:37:07
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0