=)

Har haft en trevlig dag hemma hos mormor, pratat lite minnen,skrattat, skrapat lotter, ätit mat och lite annat. :)
Efter middagen skjutsade hon hem mig, så skyndade mig in i duschen innan jag skulle hänga med pappa till badhuset för att simma lite. Var ganska lungt där idag när det var vuxensim så det var skönt.
Skönt att ta några längder bröstsim sedan sitta lite i bubbelpoolen, ganska avkopplande, man är alltid helt trött och slut i kroppen då man far hem därifrån. :)

Nu sedan jag kom hem så har jag bara suttit och tagit det lungt framför tv med en kopp te och beställt lite nya kläder på Junkan nu då de är rea där.;P
Synd bara att alla tröjor jag ville ha och hade sett sedan ett tag tillbaka inte fanns kvar eller var slut i storleken, men 2 par jeans och 1 skärp var det som blev beställt, får hoppas jag kan ha allt nu bara. :)
Ni lär ju få se bilder när paketet har kommit. ;P

Nu är jag trött och ska ta en dejt med Mr.Bed, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Ja usch det är inte roligt att läsa, vill hellre spela sims och kolla o.c :)

2012-01-26 @ 11:43:17
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0