tvättdag

Hejhej!

Idag har mamma och pappa lämnat Gävle och åkt tillbaka till Timrå, så jag har tagit itu med tvätten, och måste säga att det var grymt drygt där nere i tvättstugan då ena lampan blinkade med värsta epelepsiblinket, så det slutade med att jag stog i mörkret för att slippa den irriterande lampan. :P
Har däremot inte lagt in kläderna i garderoben än, varför drar man alltid ut på det och låter kläderna ligga i en hög ett tag innan man väl orka lägga in dem? Om jag få säga vad jag tycker så är just lägga in i garderobenbiten det allra jobbigaste när det gäller tvätt, någon som håller med?

Har suttit lite med vetenskapsuppgiften också, så nu har jag endast 2b kvar, vilket verkar jätte drygt och jobbigt precis som resten av uppgiften, förstår verkligen inte hur författaren tänkte med den där boken som hör till, det står att det ska vara vetenskapsteori för nybörjare, men jag vette fan om jag kan hålla med om det, tror seriöst inte att någon i klassen har blivit direkt klok utav det som står där, eller tyckt att denna uppgift varit särskilt lätt.
Aja ska försöka göra klar sista delen imorgon så jag får en veckas ledighet sen innan nästa kurs börjar.

Ikväll tänkte jag dra ner på Friskis och träna, var ett tag sedan nu eftersom jag varit lite sjuk och har blivit förkyld nu igen men tänker iaf träna, få börja med något lugnare bara. :)
Är väl lika bra att jag lägger fram träningskläderna och det jag ska ha med mig på en gång. HEJS!


Kommentarer
Postat av: nita

Lägga in tvätten i garderoben tar jättelång tid. Mina kläder brukar ligga på soffan ett bra tag innan de hamnar i garderoben. o:

2012-01-15 @ 18:31:18
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

Hej! Ja asså skulderna känns sjukt jobbigt men samtidigt är de något man i stort sätt måste. Sambon sa att jag inte behöver ta de men då får jag ju inte nå pengar som är MINA liksom å de vill jag verkligen ha :)

nej jag har inte gjort den än, har observationsögat kvar också, har inte orkat gjort nått idag, hade också tvättstuga men de skötte sambon så jag har bara legat i sängen i stort sätt :)

åh vad mysigt när föräldrarna kommer :) Mina är på bahamas å kommer inte hem förs om ca 1 vecka :(

2012-01-15 @ 20:20:49
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

Hej! Haha ja det var riktigt skönt faktiskt :) Fick maten fixad också och han bytte gardiner i vardagsrummet så idag har jag blivit bortskämd :) Ja det är riktigt lyxigt dom har varit där sen mitten av december :) Dom bor i fagersta annars :) Ligger ca 1 timme och 30 min härifrån :) Hur långt är de till dina föräldrar?

2012-01-15 @ 22:13:52
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: nita

sv; ja, tänkte ha han här ett tag då ossian och irene bara bråkar och vägrar gå ut med han.



haha, jag viker kläderna men de hamnar ändå på soffan fast garderoben är närmare. XD

2012-01-16 @ 00:05:28
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

Hej! Det var inte så långt iallafall :)

Nej, dom var först i Florida ett par veckor där dom får låna en lgh. sen åkte dom på sån där kryssningsgrej å stannade i bahamas någon dag innan dom for vidare :p vet dock inte var dom är nu men sist var dom där :)

2012-01-16 @ 14:13:59
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

Skönt att tåget går ända dit :)

Jaaaa ska bli riktigt roligt att se dom igen, säkert bruna som pepparkakor (LYX) :)

2012-01-16 @ 17:31:38
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0