ovärt

Hallåhallå!

Idag har det varit heldag på skolan, en dag jag känner att jag lika gärna kunnat skippa, för tyckte inte att man blev något klokare utav den.
Men har ju iaf haft något att göra då, än att bara sitta hemma och göra ingenting.

Har egentligen inget speciellt att skriva idag, känns lite tråkigt.
Kan säga att jag har blivit Googlekändis tydligen, var några från klassen som sökt hjälp till en uppgift på google och kommit in på min blogg. Sjukt skumt, lite roligt också men synd bara att jag inte hade skrivit något som var till någon hjälp då. xD

Vet faktiskt inte vad jag ska göra ikväll, se på tv och ta det lungt bara eller något, mamma skulle ju hämta ut mitt årskort i backen, så nu vill jag ju åka snart, kommer typ ha 2 lektioner i veckan bara så kommer kunna åka hem och åka mycket om jag vill det, det är najs, men känns fan inte som att man går campus då man går så pass lite på skolan. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0