trevligt. :)

Blev en långpromenad förut tillsamans med Olivia, skulle hämta en bok vid Ica i Sätra och va ju en bit dit, så nu har man kollat igenom typ hela Sätra också, inte mycket att se kan jag ju lova.
Efter det gick vi och handlade lite, så följde hon med mig hem och åt lite mat, kände mig sugen på någon lyxigare mat, och det är ju så tråkigt att äta själv och laga mat till sig själv så då fick jag matsällskap idag.
Blev min och nitas special : ytterfläskfilé och potatisgratäng, fast vi var för slö för att göra egen potatisgratäng, bara jag och Nita som lyxar till det på det sättet. ;P
Har lyssnat på barndomslistan på spotify och sjungt lite till fula låtar, pratat, ätit äppelkaka och haft det trevligt. ;P
Så nu har jag suttit och kollat på Full frys och skrattat lite, älskar det där gänget alltså. <3
Har samtalat lite med pappa också och nu händer det inget speciellt alls, peppar inte för att gå till skolan imorn, orkar inte att det ska vara hela dagen, men men får hoppas att man lär sig något utav det.

Ha en bra kväll <3

Kommentarer
Postat av: nita

Göra egen potatisgratäng är vår grej, haha! Lyxmiddag! Vill jag också ha snart.

2012-01-11 @ 22:10:35
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

God morgon! Åh jag vill också bo nära skolan, måste åka till stan och byta buss också :( Jag vet dock inte vad spelet heter, men man ska bygga ett zoo med massa djur osv och sen ska man sköta om dom :) Tror de stod att spelet var för 3+ men jag tyckte att de va lite svårt :) haha jaa det är helt sjukt men jag tror att de va för att du hade skrivit om ett anmälningsbrev sen kommer de upp på google. har också fått upp min blogg ibland när jag sökt på nått :p

2012-01-12 @ 07:09:30
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: Moaa

Absolut, det måste vi! :D

du får höra av dig nånting när du är här i hålan

2012-01-12 @ 18:13:33
URL: http://moaanordiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0