Tillbaka i Gävle

Imorse åkte jag tillbaka till Gävle, kändes lite konstigt då man inte varit här på ett tag nu, en annan tråkig sak är att det inte är så jätte mycket snö här, men det är iaf minusgrader ute, - 7,8 så det är lite småkyligt.
Har suttit en stund på skolan och gjort en gruppuppgift med min studiegrupp, så nu har jag inte så mycket kvar på den här kursen och det känns skönt.

Har varit och handlat lite också, kan behövas då kylen var så gott som tom efter att ha varit borta ett tag nu, skulle behöva packa upp resväskan också men vet inte om jag ska ta det imorgon istället och bara ta det lungt idag, orkar typ inte packa upp väskan då jag både fick packa ihop fjällsrejerna,packa upp den väskan och packa på nytt igårkväll.

Jag känner mig lite slö nu, har fått restaurangmat i en veckas tid nu och fått allt serverat så nu känns det jätte jobbigt då man ska börja laga mat igen, men tänkte göra kycklingsallad idag, det är lätt och enkelt, och dessutom gott. ;P
Men ni kan säkert tänka er, först några veckor hemma hos familjen där dem lagar maten, sen 1 vecka i fjällen med både frukost, lunch och middag på en rastaurang, så ska man helt plötsligt ta orken att komma på vad man ska göra för mat och ta orken att göra den också, jobbigt det där.

Kan säga att nästa gång jag ska åka iväg för en längre tid så måste jag komma ihåg att sätta en "INGEN REKLAM" lapp på dörren för det var seriöst ett berg av reklam nu och några andra roligare grejer också, fick bl.a. ett Solotidning och jag hade fått för mig att den förra var sista, men tydligen var det inte så och det är ju bra för då har jag något att läsa. :D

Ikväll tänkte jag kolla om ett spel fungerar, känner att jag få ta tag i pluggandet imorgon istället för kan vara skönt att inte göra så mycket för en gångs skull också.
Nu är det iaf dags att fixa lite mat, ha det bra mina vänner <3 :)

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Hej! nej ingen förklarade för oss heller så jag har ringt till klasskompisar och försökt få hjälp och dom sa bara leta på google men hittar ingenting..

Jag tycker också att uppgifterna är dödssvåra, och jag har ingen motivation att plugga heller fast jag skulle behöva, finns så mycket måsten här hemma.

Ser att du bor i gävle också :) Går vi i samma klass kanske utan att veta om det ? :) Pluggar du här i gävle ?

2012-01-09 @ 16:24:36
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: nita

Här i Härnösand har vi ganska okej med snö. Är lite mer än 1dm, men i Häggdånger hos Jocke är det mer än dubbla! o:

Jag har bott hos Jocke hela lovet och inte behövt göra något alls, as jobbigt att komma hem och behöva diska och städa själv. Även tvätta. Hahah! :D

2012-01-09 @ 17:06:55
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: nita

sv; precis! Men sa till My att om jag vinner får hon dem för hon älskar nikon. Haha. (: kanske behåller ena. XD

2012-01-09 @ 20:12:00
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: kattiseriksson

Hej! hehe jag går i b2 :) vad rolgit att jag hittade dig när jag letade efter hjälp om denna uppgift så går vi i samma klass :)

2012-01-09 @ 20:36:16
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: kattiseriksson

Hej! hehe jag går i b2 :) vad rolgit att jag hittade dig när jag letade efter hjälp om denna uppgift så går vi i samma klass :)

2012-01-09 @ 20:36:42
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: nita

sv; ska hälsa på dig men inte denna månad, har knappt pengar till mat. o:

Men skulle vi inte se Raw i februari? :P

2012-01-09 @ 20:39:52
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: nita

sv; fixa ps då? jag har en gammal version som följde med datorn. kan inte göra så mycket men lite lätta saker går. (:

2012-01-09 @ 20:45:05
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0