seg dag

Hallå där!

Vaknade ganska tidigt idag och lika så igår, vet inte om min kropp ställt in sig på att vakna tidigt efter att fått kliva upp tidigt i en veckas tid i Bydalen, eller var det väl någon som tyckte att jag hade mycket och göra eller något, vilket inte jag tycker.

Gick och tog ut pengar som jag ska köpa en bok för sedan och tog en sväng förbi förskolan som jag haft praktik på för att få lite tips till en uppgift, är det nära så kan man göra så och blev ju lite klokare av mitt besök där så efter att jag kom hem så skrev jag klart min sista uppgift, känns otroligt skönt.
Nu väntar jag bara på att mamma ska ha läst den och säga om det var bra eller dåligt så jag vet om jag kan skicka in den. =)
Eller jag ljög lite då jag skrev sista, har ju en eximinerande uppgift som vi ska gå igenom lite lösningar på imorgon, fattar typ ingenting utav den men det löser sig nog. :)
”X:s funktion” =df ”positiv, oavsiktlig och okänd faktisk verkan av X”, kan ju säga att jag fattar nada utav den där modellen, någon annan som kankse förstår?


Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Hej! haha ja jag brukar också spela sims ganska ofta men nu har jag fastnat för ett spel man bygger ett zoo :) okej, det är väl ganska nära skolan ? haha ja du är nog googlekändis :) Berättade för de i studiegruppen att jag hittade dig och dom hade också kommit in på din blogg när de letade efter hjälp :)

2012-01-11 @ 16:28:47
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; Ja men eller hur!

2012-01-11 @ 17:50:46
URL: http://victoriabromann.devote.se
Postat av: nita

Jag fattar.. INTE! o:

2012-01-11 @ 22:12:00
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0