Resa hit och resa dit ;P

Goddagens!

Idag var jag uppe ur sängen tidigt, hade varit skönt att sova längre men skulle till tåget som gick 09:12, så då gäller det att vara vaken.
Hade stoppat i smutstvätten och lite andra småsaker i en stor påse som gick sönder påväg ner till tågstationen, så vart ju riktigt jobbigt att bära den då, så slutade med att jag tog bussen en bit och gick den bit som var kvar till stationen från där bussen stannade.
Verkade vara kaos med tågen idag, dem ropade ut flera gånger att tåg hit och dit var försenat, och inte lite heller, många var upp mot 45 min försena, det är tur att mitt tåg ville befinna sig på plats då den skulle iaf.

Så nu är jag hemma hos mormor, var ett tag sedan jag var här så tänkte att det kunde vara roligt och hälsa på lite, så nu skulle vi lägga in några lotter påmiljonlotteriet så då passade jag på att blogga lite på samma gång. ;P

Nu ska jag se om jag blivit nå rikare eller om jag fortfarande är fattig, tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

nej jag är inte heller någon bokmänniska så vi får se som sagt hur det går :)

Ahaa oj den sista boken hade jag missat , dags att sätta igång kanske å läsa :)

Näe men bvi visste inte vem utav oss som skulle byta sen stack en från gruppen så det blev inget bestämt..

2012-01-25 @ 15:13:00
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

nej sommer verkar riktigt svår håller med dig..

Jag har börjat med vygotzki och änså länge verkar den okej :)

2012-01-25 @ 21:01:28
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0