provsvar


Jahapp, idag ringde mamma som pratat med doktorn om mina prover från allergitestet jag gjorde för någon vecka sedan,visade sig att jag var allergisk mot dessa nötter på bilden, även kallad hasselnötter, det visade också på björk åsånt, men det har jag varit allergisk mot förut och tagit sprutor mot så det var inte så starkt längre vilket jag har känt av själv.
Men var på affären förut och skulle handla lite till middagen och kollade på lite olika saker vad som kunde innehålla hasselnötter och seriöst, nästan varenda kaksort innehåller hasselnötter och flera sorters choklad. =(    Asså gud så plågsamt, så letade reda på någon choklad som inte innehöll hasselnötter bara för att trösta mig själv.
Men men nu vet jag vad jag ska undvika iaf, typ allt gott skulle man kunna säga. :o

Aja just nu sitter jag och äter lite mat, enchildas blev det idag, gott!
Ikväll blir det ett danspass, alltid trevligt. =)

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Jobbigt att vara allergisk :(

kan skriva ut receptet ;) ett tips bara, ät de inte utan smör å ost då är det inte gott .. jag tyckte att de blev lite tort men jag är sämst på göra bröd bra.. Men sambon klaga inte :p



Ja men precis, hoppas bara på ett D på hela kursen för de har jag på alla andra :)



Ja men då får vi bestämma en dag som passar så kan vi hitta på nått :)

2012-01-31 @ 18:55:06
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: nita

Du får baka egna kakor så vet du att det inte är det i. (:

Men jobbigt då det faktiskt är med i mycket. o:

2012-01-31 @ 22:28:28
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0