Näääiiijjjzz

Sitter och skriver lite i min almenacka, skriver upp tiderna som jag ska vara i skolan så man även har lite koll i den och inte bara på papper.
Satt och funderade lite, är det ingen som vill komma och hälsa på mig snart så jag få skriva in något roligt nångång också? :D hehe.

fick veta mitt betyg på vetenskapsuppgiften idag, var lite smått orolig då jag kollade eftersom halva klassen gick och surade lite över att de hade fått Fx och behövde göra om uppgiften, så jag blev lite snopen då jag såg att jag fått ett C på båda uppgifterna och slipper göra om, känns hur skönt som hellst. :)


Kommentarer
Postat av: nita

Tur du fick C då, är ju en bit över godkänt! :D

Jag kan komma någon gång i Mars tror jag. Haha, fullt upp.

2012-01-30 @ 17:15:26
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

Åh grattis till C :) jag fick E och D men super nöjd ändå :)

Vi kan gå ut/ses på nått / plugga någon gång så jag också får skriva in nå kul i almenackan :)

2012-01-30 @ 19:14:43
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0