kortisinlägg

Ursh vad jobbigt det var att kliva upp tidigt imorse, ville bara sova mer men var tvungen att kliva upp för att ta mig ner till vårdcentralens labb och ta prover, allergiprover om någon undra. :P
Kom dit lite tidigt, men hade turen att få komma in nästan på en gång endå, så var tillbaka i lägenheten den tid jag egentligen skulle fått kommit in, så det var ju skönt.
Så nu har man tömts på lite blod så får man se vad de säger om man har någon allergi eller inte.

Nu ska jag strax gå och köpa en tidning att ha på tåget och fixa klart de sista innan jag ska dra ner till tåget som går 12:03. Ha en bra dag <3


Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Hej! Jag skulle kunna åka vart som helst, helst malta där jag känner igen mig eller gean canaria :) Men vi får se vart de blir :)

Ja jag är så sjukt stolt över att klara av allt :) Riktigt bra betyg i högstadiet och gymnasiet så :)

2012-01-18 @ 20:58:03
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0