Då var 1 termin över då


Firar att jag klarat av den första terminen på högskolan men lite Sallad från pizzerian, mumma, fast den slår inte Kebab house i Timrås sallader, så om ni någon gång befinner er i Timrå, ni som inte redan bor där kan ju ta en sväng in där om ni vill äta en riktig kycklingsallad.
Känns skönt att man är ledig en vecka nu utan att ha ett endaste dugg plugg och uppgifter att göra, kanske bäst att njuta rejält för man vet ju aldrig hur jobbig nästa kurs kommer att bli.
Så nu passar jag på att dunka lite musik och bara ta det lungt, ska snart börja skriva en packningslista för imorgon drar jag till Härnösand och hälsar på min vän Nita, sen fortsätter jag vidare till Timrå för att spendera min helg där, kan bli najs. =)


Kommentarer
Postat av: marlene andersson

Åh det ser jätte gott ut.

Blir mysigt att träffa dig snart igen.



Mamma <3

2012-01-17 @ 13:01:16
Postat av: nita

Nu har vi bara 6st terminer kvar. Haha! Blir färre och färre med tiden. Tänk då vi får slippa pluggandet över sommaren och när vi kommer tillbaka är det bara 5 terminer kvar. (:



Skriv packlista så skriver jag inköpslista! :D

2012-01-17 @ 14:21:00
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

Hej! Ja jag solade ganska ofta när jag jobbade på solarium men nu har det inte alls blivit nått utav det :) satsar på att resa istället och sola på stället :)

Läste att du skickat in vetenskapen, fattar du nr2?

2012-01-17 @ 15:30:49
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

Jag tror vi ska åka iväg en vecka i mars, sambon fyller år så tänkte överraska honom med en resa om jag hittar någon i bra prisklass..

Ja jag tycker också den är svår, får be en i studiegruppen om en liten fika med vetenskap :)

2012-01-17 @ 19:01:32
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: Corne

Men nu vart jag hungrig...de där såg bra gott ut :))

2012-01-17 @ 21:33:46
Postat av: Linda

va gott:D

2012-01-26 @ 21:17:34
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0