Bydalen

Årets första åk på skidor, det känns i benen kan jag säga, fotknölarna, smalbenen och vaderna gör sjukt ont, känns som att man ska vara helt blå där eller något.
Men backarna kändes bra och dagen har varit rolig, dock lite stressig kanske då vi skulle iväg och lyssna på en föreläsning i flera timmar om skidåkningens historia, intressant men kanske lite väl långt då man var trött efter dagen.
Har nyss bastat med alla tjejer i huset utom 1, vi är tio stycken i denna lägenhet så det är ganska stort. Helt nybyggt så det är otroligt fint, ska se om jag kanske kan fixa några bilder innan veckan är slut. Sängarna är riktigt sköna så det är ju bra.
För er som bor i de regniga städerna så kan jag säga att här ha det snöat en hel del vilket är otroligt skönt.:)
ska strax gå och lägga mig tror jag, man är ju ganska slut efter dagen.:) godnatt!


Kommentarer
Postat av: nita

Kan ju säga att här i mitt lilla Härnösand (eller ute i Häggdånger då..) har det snöat hela dagen. Ganska skönt. (:

2012-01-03 @ 00:02:50
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0