barndomspsykologi

Asså vi ska läsa en bok vid namn Barndomspsykologi- Dion Sommer, och ska jag vara ärlig så är det den tråkigaste bok jag någonsin har läst.
Föreförsta är boken svår, man förstår typ ingenting och då har t,o,m någon i klassen frågat en lärare om den verkligen är svår eller om de va hon som inte fattade bara, men tydligen ska den vara svår så det är inte bara jag som tycker det.
Före andra, eftersom boken är svår så blir den tråkig och läsa och innehållet flyter bara ut till en massa bokstäver som inte ens går att läsa.
Före tredje, När jag tycker att en bok är tråkig och innehållet är helt ointressant så hoppar jag över texten och vet inte vad jag läst efteråt.

Måste ju förtusan finnas lättare och kanske mer intressatare böcker att läsa om ungefär samma ämne än den här tråkiga boken. Så ska vi ha ett seminarium på den här också, lätt då man inte minns vad man läser, lätt att ta sig igenom en tråkig bok på 274 sidor.
Ne fy skitbok!!!

Mina ögon känner sig helt slut efter bara ett par sidor i boken, mår illa bara att titta i boken, skulle behöva en stor godispåse och en cola för att klara av att läsa den där boken.

Någon annan som läst eller håller på läsa den boken som kanske känner likadant? eller kanske helt tvärtemot?


Kommentarer
Postat av: nita

Vi har också haft massa jobbig litteratur, man läser och läser men inget fastnar! o:

I våra böcker refererar de mycket till Sommer så tydligen ska det vara en vettig person.

2012-01-26 @ 17:53:50
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

Jag håller på med vygotzki :( Eller idag har jag inte läst nått, fy på mig :(

2012-01-26 @ 20:03:10
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0