Tisdag

Skönt med lite sovmorgon idag även om jag kanske inte sov så jätte länge, har läst lite ur Sommers bok, men tycker fortfarande att den boken är tråkig så det är ingen bok jag skulle kunna sitta och läsa hela dagen precis.

Har märkt att alla verkar ha börja köpa ägg nu bara för att jag skulle ha det, tydligen tar det slut så fort de får in ägg och förut har det varit tvärtom så de fått slänga en massa, knepigt, har alla nyårslöfte att köra på dieter eller är det många som har börjat baka? Aja fick köpa en storförpackning eftersom alla små var slut, så får väl trycka i mig massa ägg nu innan helgen då även fast det inte är något jag super gillar direkt, skulle ju göra omelett, därför jag ville ha äggen men de kräver ju inte många ägg så blev stekta ägg och rostbiff till lunch istället för att det skulle gå åt fler, men det funkade det också, får väl baka på dem i värsta fall. ;P

Satt nyss och kollade lite på en uppgift, mest vad det var man skulle göra, så tänkte jag att den kanske jag kan börja med, så läste jag frågan man skulle jobba med, då sjunk motivationen så den uppgiften tar jag nog senare i veckan.:o Att alla uppgifter och läsning ska vara så himla dryg och jobbig då, men snart är detta år över och man får lite ledighet, eller jag hoppas iaf att det ska gå fort så det blir snart.


Kommentarer
Postat av: jobs for writers

You can choose another book which should be interesting to you!

2012-02-09 @ 13:48:55
URL: http://e-writer.org/writers-needed.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0