bambi på hal is

Goddagens!

Drog upp persiennen imorse och såg till min förvåning att det måste regnat massor i natt för det är BARA is ute, termometern stog på +6, nu +9 så det är varmt ute, fan den här årstiden brukar det inte vara så här varmt ute.
Det är deprimerande att bo på ett ställe som bara har is i slutet av februari, hade det varit i slutet av mars så hade det varit lungt för då kan våren få börja komma men gärna inte nu då vi fick snön så himla sent i år. Snön kom ju någongång i december så 2 månaders vinter tycker jag är lite lite. :o
Man förstår ju varför man trivs bättre i Timrå på vintern när man är vintermänniska, nu har jag ingen aning om hur vädret är där, men där snöade det iaf en hel del igår har jag hört så där lär det ju inte se ut som det gör här.
Jag hoppas att det inte är blank is i backen här också eftersom att jag hade tänkt att prova på den i helgen.

Vattnet var avstängt i morse då jag vaknade, och ingen hade förvarnat heller så fick ju äta frukost utan drickbart idag, hade jag vetat det igår så hade jag ju kunnat köpt hem vatten/ jouice eller något. :o Aja nu är det tillbaka iaf som tur är. :)

Idag känns det som att pluggandet går segt, har ingen pluggmotiation och känner att jag orka inte sitta och skriva men jag vet ju att jag måste satt, får ju uppehåll i helgen då jag kan ha lite roligt. :)
Nu ska jag försöka skriva några rader till, herråh!

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

haha men vad komiskt :)

jag har inte alls motivation till detta. mår fortfarande inte bra och är så trött hela tiden :(

2012-02-23 @ 19:08:11
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: Marlene

Här har det också regnar ikväll så det är samma skit här hemma i Timrå..

2012-02-23 @ 22:28:45
Postat av: kattisEriksson

Ja jag tror också att det är något som går just nu :( Hur går det med tentan ?

2012-02-24 @ 11:39:46
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0