Fredag :)

Godkväll! ;P

Min dag har väl sett ut lite som de flesta vanliga dagarna för mig, läste några sidor ur kurslitteraturen som ska vara läst tills på tisdag, tränade lite på min crosstrainer ca 15 minuter, spelade sims, fast det hade jag faktiskt inte spelat på en vecka nu så det kanske inte hörde till en vanlig dag, ska jag vara ärlig så dog min ena gubbe i sims och hennes kille och barn är typ helt förstörd och tänker bara på döden,skriker och grinar hela tiden.
Jag hade döpt henne som jag heter, Elin Andersson, så var det klart att hon skulle dö liksom, jag försökte ju skaffa barn med Stefan men det var mitt fel att hon dog, jag hade inte hittat mätaren som visar vad de har behov av, om de hungrig, trött eller något liknande så jag lät inte hon få sova och äta tillräckligt så då dog hon, därför jag inte spelat på en vecka nu för jag inte tyckte att det blev lika roligt när en av mina gubbar dog, men får försöka flirta med någon granne så Stefan hittar en ny som vill flytta in och som han kan skaffa ett till barn med. xD.
Har även varit och skickat tillbaka mina Jeans som jag hade till salu, var inte så många intresserade denna gång, lämnade även tillbaka ett par tights jag köpte förra veckan, de var alldeles för stora och fanns tyvärr ingen mindre storlek, men jag har inte bara lämnat tillbaka saker utan även hämtat ut mina brillor som kommit, så nu sitter jag och inviger de, men bild får ni se imorgon för ser lite trött och sleten ut just nu så känner att bilder får tas en annan dag, typ imorgon. ;P

När jag kom hem ifrån Birsta så drog jag till Backen, ganska trevligt och skönt att få vara ute och åka lite. ;P
Tyckte jag förtjänade lite godis och ett glas cola då jag kom hem, gärna en filt också men det tar jag sen då jag lägger mig, eller ja då blir det både duntäcke och filt, myspys <3 :)
Tänkte typ lägga mig nu snart, ska liksom upp 7 imorn och ladda för lite jobb. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0