Träning

Gud vad bra det känns efter dagens träning. Började med 1 timmes corepass och fortsatte sedan med 20 min springning och promenad i rask takt på löpbandet och några minuter på någon annan träningssak som inte ens var rolig, så ca 1 h och 30 min träning idag, duktigt gjort tycker jag och bra känns det efteråt.
Så nu har jag nyss kommit ut ur duschen och tryckt i mig lite yogurt, på tvn är det vänner som spelas upp för full rulle och det är inte helt fel, så ska väl fortsätta se på det.

Godnatt på er i förskott, för nu blir det inga fler inlägg idag. :)

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Åh så typiskt att jag fortfarande har feber :( Även fast de är bättre så känns det inte friskt å det är onödigt att utmana ödet :) Men vi får ta det en annan dag :)

2012-02-16 @ 11:55:43
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0