tråkdag

Hejhej!

Har varit en lång dag idag, upp klockan 04:30,  åka till stan och hoppa på tåget vid 05:30, ganska trött var man med lite musik i öronen och halvsova på tåget så funkar det också.
Blåste en hel del när jag kom fram och snön var lite halvdålig inne i stan, kändes som en tråkig vinterstad att komma till, men tog bussen hem så jag slapp dra på tunga väskor.

Skola 9:15, hade seminarium på en bok, sedan lite planering i studiegruppen angående en uppgift, men vi hade inte mycket att göra idag så slutade tidigt och gick hem och slöa lite framför en film, hade så ont i huvudet så orkade inte läsa några böcker då, även om jag kanske borde, men är ju ledig två dagar nu fram tills torsdag så jag hinner väl läsa lite. :)

funderar på att fixa lite kvällsfika nu innan man ska lägga sig och titta på någon film, kvarteret skatan kanske så man får skratta lite, var även längesen jag såg den. :P
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0