Tåg

Hejhej!:)
Sitter just nu på tåget som för tillfället står still mitt i skogen typ, men det är bara tågmöte så det kommer snart att börja åka igen.:)
Har suttit och löst lite korsord, tänkte skicka in mina svar ikväll så jag är med och tävla.:)skulle ju ha passat på att läsa lite ur böckerna men är typ lite tungandad så då kan jag inte riktigt koncentrera mig, få försöka läsa senare eller imorgon ist.:) kan ju behövas med tanke på att i helgen blir det inget gjort.:) aja ska väl roa mig med något annat de timmar som är kvar.:p


Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Meh jag sparar ju på småpengar :( tror jag har ett par hundra iallafall å vill fortsätta spara på de :/ kan man inte gå till banken och växla dom efter feb då? :o



Ja men hon är snart ett år så det blir nog inte pulkaåkning heller utan mest promenader så hon somnar i vagnen :)

2012-02-01 @ 16:23:12
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: Mathias

Du är galet söt Elin :)

2012-02-03 @ 19:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0