rubriklös

Nemen Hallå! ;P

Igår gick jag och Matilda ner på stan och tog en lunch på donken, väl nere där så såg vi att Seafun hade byggt upp en ställning med snö på där som man kunde åka skidor/bräda på och hoppa och raila lite, vart bra sugen men vi skulle inte hunnit med tanke på att vi hade ett tåg att passa.
Vi packade ihop våra saker, diskade och chillade lite av den tid som var kvar innan vi båda hoppade på tåget till Sundsvall vid 17:15.
Vi båda var något trötta och jag har dö ont i min ena arm, vet inte om det är från bowlingen eller då vi bärt väskor och brädorna så långt, kanske båda?
Men jag har haft en jätte rolig helg iaf. :)

Idag har jag legat och kollat på Big brother, och skrivit klart min hemtenta, så nu känner jag mig ganska färdig för att skicka in den. :D Känns as bra!

Har gett mig en egen bloggutmaning som jag ska prova, att skriva om någonting på varje bokstav i alfabetet, t.e.x: Dag 1, något på A, exempel Apor, Alkolister, arbetslös.. jaaa något man kan komma på på den bokstaven som kan vara rolig och berätta om, sedan fortsätter man med, B, C, D....
En del bokstäver kommer att bli svår så kan vara kul och prova, och ni vet att jag gärna tar emot bloggutmaningar från er också. ;D

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

ROLIG BLOGGUTMANING :)

åh jag är också klar med min tenta, blev det precis!! Kom upp i 2526 ord, hoppas det duger :)

2012-02-27 @ 19:10:53
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0