Min morgon!

Ursh! Vaknade någongång tidigt imorse av att jag drömt en jätte läskig dröm, har drömt just den där drömmen flera gånger, bara att nu var det väldigt längesedan innan, men jag känner igen allt som händer i den.  Om ni sett på filmen Jeepers creepers, så kan ni tänka er utseendet på det där monstret med vingar.. ungefär något liknande den är det som jagar mig och massa barn på någon slags förskola/ Barnhem eller liknande och vi springer i mellan en massa snurrande portar, typ sådana som man går igenom då man ska åka liften i backen, åka karusell eller något sånt... jätte konstig dröm och den där drömmen har funnits i flera år och kommer tillbaka med jämna mellanrum. :o

Som tur var så kunde jag iaf somna om och vaknade av väckarklockan som jag hade ställt på 09:30, så klev upp och fikade lite och satte igång med städning, så musiken på hög volym och fönstret lite halvöppet, så här dunkar man både för grannar och de utanför förstår ni.  ;)
Passade på att gå ner och kolla om det var ledigt i tvättstugan också och det verkade det vara, listorna man skriver upp sig på hade gått ut och de har inte satt upp några nya med datum som gäller så jag anto att det var ledigt och slängde in den lilla tvätt jag hade och handdukar, så nu ska jag väl ner och hänga upp det snart.
Skönt och få bort de också.

Nu väntas bara plattning av mitt hår och kanske lite lunch innan jag planerat att sätta igång med pluggandet igen.
Får hoppas att jag får lite skrivet idag iaf, har ju iaf kommit en bra bit tycker jag. :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Härligt!! Jo men jag tror det går bra :) Har bara den andra boken kvar nu så tänkte sätta igång idag :)

2012-02-25 @ 11:37:39
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0