kalas

Har varit på 2-års kalas och firat Nova som fyllt år och ätit snövitstårta. ;) Alltid trevligt. :D
Nu kom jag precis hem och bytte om till myskläder, ska ju va bekvämt när man bara ska sitta typ.
Tänkte läsa några sidor i nån av böckerna, har inte haft ork och tid till det på i stort sätt hela veckan, vet inte vart min motivation tog vägen, var ju duktig i början och läste massa men den orken försvann ganska fort den.
Känner mig ganska trött redan nu och tröttare lär jag vara i morgon, så bäst att man sätter i gång då..

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Me vad gjorde du för annorlunda då, mitt blev inte alls bra :( Får kanske pröva igen.. Hade du torrgäst eller vanlig? Kanske har med de å göra :)



Mjo men sommer var så tråkig så jag slutade med den och började med lekens flertydlighet som vi ska ha till uppg 1 :)

2012-02-06 @ 19:10:28
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0