inte oväntat

Gud vad less jag blev förut och känner mig väl fortfarande lite less.
Hade som väntat mig hela dagen på att få höra att skidskolan kommer bli inställd i morgon pga av kylan, så när man får det där samtalet om att det blir inställt hela helgen och man har hoppats på att det kanske skulle bli något, ne fy vad less jag blev.

Var bjuden på några i klassens inflyttningsfest idag i Gävle, men kunde inte gå eftersom jag behövde åka hem till Timrå för att ta hand om mina barn på skidskolan, så nu ska man fixa fram pengar till att åka hem yttligare en helg nu då de här dagarna kommer att tas igen.
Det är en sak för de som bor här i närheten, men jag som får pendla ett antal mil emellan tycker väl att det är lite jobbigt när det blir så här, och visst ingen kan väl rå för att det blir kallt och det är inte så roligt att ha skidskola i över 20 minus men ni förstår kanske endå hur jag tänker och varför jag blir lite smått less?
Samtidigt så blir jag less för att jag har längtat lite smått till helgen och skidskolan, jag tycker ju att det är roligt och det är klart man blir mer peppad då man fått höra från ett barns mormor att de är jätte nöjd med skidskolan och att det ska vara heder åt mig. :)

Ne man kanske ska lägga sig i sängen och slå på T4E och försöka komma på andra tankar, kanske vad man ska hitta på imorgon, nästan så man vill göra något riktigt skoj för att känna att man inte åkt massa tåg i onödan. 
GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0