inget speciellt

Hallåhallå!

Har kämpat på bra med tentan idag tycker jag,har klarat av ungefär hälften satt det flyter på, men nu vet jag inte om jag orkar göra något mer idag, känner mig trött och då orkar jag inte läsa något.
Visste inte vad jag skulle ta fram för mat idag, är lite fattigt i frysen nu så slutade med att jag inte tog fram något alls, så väl vid middagstid hade jag inget tinat så gick till thaivagnen och köpte friterad kyckling, ris och sötsursås, riktigt gott men fick nog mat för hela huset så om någon är hungrig så kan ni ju springa hit då. ;P
Ne men då får man lunch imorgon också.

Grattis till Mathias och Adrian idag som fyller år. =)


Kommentarer
Postat av: nita

Hälsa grattis till dem båda! Shit vad stor Adrian är nu. ): (:



Hemtenta verkar sjukt slappt, bara man tar tag i det och inte skjuter på det så verkar det inte allt för jobbigt. Annat då man sitter i en sal och blir tokstressad för man har bara visst många timmar på sig. o:

Vi hade iallafall tur och fick ha böcker med oss, annars hade jag avlidit. o:

2012-02-22 @ 19:26:37
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0