Fulaste videon!


Det här kanske är den fulaste videon jag sett på länge, allt går så segt och alla ser något rolig ut, en video från Bydalen i början på det nya året, som jag bara kände att jag ville dela med mig utav. xD

Kollade statistiken imorse och den hade höjts ganska mycket, vilket jag tycker är väldigt roligt att se, kul att se att det finns folk som är intresserad att läsa min blogg, synd bara att ni är lite dålig på slänga in komentarer, alltid roligt när någon komenterat även om det inte handlar om något speciellt. :)

Idag är det - 20 ute, kallt, jag som hade tänkt att dra till backen ikväll, men lite kyla hindrar inte mig, har liksom åkt i - 26 förut, fast då var vi ganska så ensamma i backen också. Förstår inte ens att dem hade öppet då, eller att vi var dum nog att åka dit och frysa ihjäl.
Men får väl se hur temperaturen är när det börjar närma sig den tiden och vad hon jag ska åka med säger, om vi ska köra på det eller skippa det. :P
Håller mig inne nu iaf, dunkar musik och bara ta det lungt, mormor skulle hämta mig runt två tiden så ska jag följa med henne till Birsta en sväng, så då få man ju något att göra iaf.
Är väl bäst att man fixar sig då kanske så man är klar till klockan två, skulle vilja haft någon lunch känner jag men finns ju typ ingenting här och man kan ju inte äta sig mätt på mackor, men får väl leta något. :)


Kommentarer
Postat av: nita

Hahaha! Ser så roligt ut då alla åker sakta med i början kommer det en och åker förbi kameran snabbt. XD

2012-02-03 @ 20:19:14
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0