En annan en jag

Kvällen spenderades tillsammans med Emma med lite melodifestivalen och snack, samtidigt så hjälpte Victoria mig med att färga håret så nu är man som en helt ny människa igen, ser inte ut som jag ju och undrar hur många gånger man kommer att få chock i spegeln innan man väl har vant sig vid att ha mörkt hår nu från att ha haft ljust hår ganska så länge nu ju. :P
Bild kommer imorgon både på mitt hår och brillzen som jag lovade er en bild på. ;P

Nu är jag trött och tänkte dissa datorn för en dejt med otroligt mysiga mr. Bed, blir tidig morgon även imorn satt känns onödigt att sitta uppe och göra ingenting, då lägger jag mig hellre i sängen och nördar med mobilen eller lyssna på musik. ;P
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0