<3

När de flesta säkert är på bio eller sitta hemma och myser med sin pojk/flickvän så har jag krypit ner i pyamasen, eller iaf pyamasbyxorna och tjockar i mig lite godis framför tv, funkar precis lika bra, och jag har varit och shaka loss på danspasset förut och tagit mig en omväg hem för att köpa godis på willys så benen kändes som spagetti innan man var hemma så nu jävlar förtjänar jag godis.

Imorgon är jag ledig så då hoppas jag att man får sig en skön sovmorgon, inte vaknar en massa, blir till att lyssna på T4E innan man somnar så sover man nog gott resten av natten. ;)
Men nu börjar Big bang theory och det ska jag se så puss och kram från mig och min käre vän candy. ;)

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Jag tror jag vet varför jag var så trött å slut :( Feber igår kväll så de bara skrek om det, men jag äter alvedon så jag tror jag är bättre till imorgon iallafall :) Jag somnade 7 igår kväll och vaknade strax efter 8 imorse så det känns lite bättre :)

2012-02-15 @ 11:09:34
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0