vill ha..

Varför kommer man alltid på mer saker man vill ha då man redan skrivit en önskelista och då alla redan köpt julklappar typ.
Te.x. dessa hårväxande shampon på bilden nedanför, detta är ju nått jag kollat på jätte länge och tänkt köpa så varför tänkte jag inte på att önska en sån sak?
http://harmonylife.se/index.php?route=product/product&path=59&product_id=52
 
Eller lagerhouse har en jättefin vit pläd/filt i  typ päls som jag också tittat på ju. Den synns inte så bra här men den är jätte fin och mysig.
Aja får vara bättre på önska saker nästa år då och inte försöka glömma bort saker som jag faktiskt spanat in länge, blir nog lätt så när man inte kommer på något och måste börja fundera ut något. :O
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0